وبلاگ - آخرین اخبار

بهترین کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد کجاست؟ معرفی 7 دندانپزشک در سعادت آباد

بهترین دندانپزشک سعادت آباد

دندان نقش تعیین‌کننده‌ای در زیبایی صورت دارد و بدون دندان‌های زیبا، زیبایی معنایی ندارد. برای ایمان آوردن به این قضیه بهترین و زیباترین سوپر استار‌های سینما را بدون دو دندان جلو تصور کنید! حتی تصورش هم وحشتناک است. دندانپزشک‌های زیادی وجود دارند که ادعا می‌کنند، بهترین خدمات زیبایی دندان را انجام می‌دهند؛ اما تا چه حد این ادعا درست است؟ با توجه به اهمیت دندانپزشک و مهارت او در انجام کیفیت کار در این مقاله قصد داریم تا بهترین دندانپزشک در سعادت آباد را به شما معرفی کنیم.

بهترین کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد

در اینجا به معرفی 7 مورد از بهترین کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد که طبق تجربه مراجعین، افراد متخصص و ماهری هستند را در این لیست قرار داده ایم.

1- دکتر مهدی کریمی

دکتر مهدی کریمی دندان پزشک

دکتر مهدی کریمی جراح دندانپزشک و با شماره نظام پزشکی ۱۲۷۹۳۸ می باشند.ایشان سال 1389 از دانشگاه فارغ التحصیل شدند و با هدف ارتقای سطح دانش و تخصص خود در دوره های زیبایی و ایمپلنت دندانی متعددی شرکت نموده اند.
ایشان دارای مدرک فلوشیپ زیبایی از دانشگاه Genova ایتالیا هستند و همینطور عضویت رسمی ITI International Team for Implantology و در حال حاضر، دوره فلوشیپ لیزر (Laser) دندانپزشکی از دانشگاه آخن آلمان را می گذراند.
با به توجه به رویکرد ایشان نسبت به اخذ دانش و مهارت های لازم بین المللی در حوزه دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت می توان انتظار داشت که کیفیت درمان از سطح بسیار بالایی برخوردار باشد.

دندان پزشک سعادت آباد
خدمات:

  • ایمپلنت دندان(اشترومن سوئیس) با روکش تمام سرامیک ( CAD-CAM)
  • طراحی لبخند (Smile design)
  • لمینیت های (veneers) سرامیکی
  • لمینیت های (veneers)کامپوزیتی
  • روکش های تمام سرامیک (زیرکونیا وEmax)
  • درمان زیبایی لثه(اصلاح تیرگی ها و فرم لثه)
  • ترمیم های سرامیکی ساخته شده با تکنولوژی CAD-CAM (اینله وآنله)
  • ترمیم های کامپوزیتی(هم رنگ دندان)
  • دندانپزشکی پیشگیرانه

بهترین دندان پزشک سعادت آباد

دندان پزشکی دکتر کریمی در سعادت آباد

آدرس:تهران، سعادت آباد-خ سرو غربی-خ بخشایش-پایین تر از بیمارستان عرفان-ساختمان پزشکان افتخار-پ56-ط4-واحد402

شماره تماس جهت هماهنگی رزرو نوبت: 02122080090

شماره همراه: 09120330650

آدرس صفحه اینستاگرام: doctor_mehdikarimi@

اگر شما هم تمایل به انجام درمان های دندانپزشکی دارید و قصد دارید هر کدام از روش ها مثل لمینت های سرامیکی، لمینت های کامپوزیتی و همینطور درمان ایمپلنت را دارید، قطعا دکتر مهدی کریمی می تواند جز ایده آل ترین گزینه های ممکن برای شما باشد چرا که ایشان یکی از بهترین متخصص ایمپلنت در سعادت آباد می باشند.درمان های دندانپزشکی در محیط آرام وبدون درد و با رعایت اصول استریلیزاسیون انجام می شود

2- دکتر طاهره شاکری (دندانپزشکی آرت)

دکتر طاهره شاکری دندانپزشک

خانم دکتر طاهره شکاری متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی هستند. ایشان به حدی در حرفه خود ماهر هستن که در ابتدای لیست بهترین دندانپزشک سعادت آباد قرار گرفته است. ایشان دارای بورد تخصصی ترمیمی زیبای با شماره نظام پزشکی 145792 هستند. ایشان بعد از سپری کردن دوره شش ساله دندانپزشکی عمومی، وارد دوره رزیدنتی عمومی شد و در نهایت بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره سه ساله دیگر ایشان موفق به دریافت مدرک بورد تخصصی در رشته دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی شد. دکتر طاهره شاکری عضو انجمن دندانپزشکی است و در پژوهش‌های بسیار زیادی شرکت می‌کند.

 

در کلینیک دندانپزشکی آرت خدمات زیبایی مختلفی ارائه می‌شود که از جمله این خدمات می‌توان به لامینیت سرامیکی، خدمات کامپوزیت، انجام ایمپلنت، خدمات ارتودنسی، روکش دندان و خدمات بلیچینگ اشاره کرد. البته در این کلینیک دندانپزشکی علاوه بر خدمات زیبایی دندان، خدمات درمانی هم با کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌شود.

گفتنی است ما در کلینیک دولپر در مطلبی جامع به معرفی بهترین مرکز ایمپلنت تهران پرداختیم، که خواندن آن خالی از لطف نیست!

شما می‌توانید از طریق راه‌های زیر با کلینیک دندانپزشکی ارتباط برقرار کنید:

آدرس دندانپزشکی آرت:

تهران، سعادت آباد، میدان کاج، خیابان سرو شرقی، خیابان مجد کوچه نسترن، پلاک ۴۱، طبقه چهار واحد چهارم

  • شماره تماس: 021223786510212208078202122080562
  • پست الکترونیکی: ShakeriTahere@yahoo.com
  • شماره تلفن همراه برای ارسال پیام در واتس آپ: 09126908763
  • پیج اینستاگرامی دندانپزشکی آرت: dandanpezeshki_art@
  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 17

3- دکتر سمیرا فرنیا

دکتر سمیرا فرنیا در شهر ساری به دنیا آمد و با کسب یکی از درخشان‌ترین رتبه‌های کنکور وارد رشته دندانپزشکی شد. ایشان در تمام دوران تحصیل خود چه قبل از کنکور و چه در دوران دانشگاه همیشه جز درخشان‌ترین دانشجو‌ها بودند. بعد از فارغ‌التحصیل شدن در رشته دندانپزشکی عمومی دکتر سمیرا فرنیا برای مدت یک سال در مطب خود مشغول ارائه خدمات درمانی دندانپزشکی شد و سپس در آزمون تخصصی شرکت کرد. ایشان تخصص خود را در آسیب‌شناسی دهان، فک و صورت دریافت کرد. خانم دکتر سمیرا فرنیا به مدت چهار سال عضو هیئت علمی دانشگاه بود و اکنون در کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد مشغول به خدمت‌رسانی به عموم مردم است.

بهترین کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد

اگر به دنبال بهترین دندانپزشکی در سعادت آباد هستید، دکتر سمیرا فرنیا و کلینیک دندانپزشکی سعادت همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. در این کلینیک خدمات زیادی مانند کامپوزیت ونیر، روکش دندان، درمان بیماری‌های دهان و دندان، عصب کشی، ایمپلنت و. . ارائه می‌شود.

 

 

آدرس کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد:

تهران-سعادت آباد، ابتدای سرو غربی، ساختمان نگین سرو، پلاک ۳۵، طبقه پنجم، واحد ۲۴

شماره تماس:

0901575494802191001116

آدرس سایت کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد:

https://drfarnia.com

پست الکترونیکی:

info@drfarnia.com

شماره تلفن همراه برای ارسال پیام در واتس آپ:

09015754948

ساعت کاری:

هر روز هفته از ساعت 16 تا 20 به جز روز‌های تعطیل

قبل از معرفی یکی دیگر از بهترین دندانپزشک در سعادت آباد تهران از شما دعوت می کنیم به متخصص کامپوزیت دندان در سعادت آباد هم سر بزنید.

4- کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر می‌قانی

دکتر قاسم می‌قانی دانش‌آموخته دانشگاه تهران است و یکی متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان است. ایشان علاوه بر دندانپزشکی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز هست و از نظر علم و سواد یکی از بهترین‌ها هستند. اگر در حال تهیه لیست بهترین دندانپزشک زیبایی در سعادت آباد باشید، دکتر می‌قانی نامی نیست که به راحتی بتوان از کنار آن گذشت. ایشان با سوابق کاری و تحصیلی بسیار برجسته‌ای که دارد، خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی را با بالاترین کیفیت به مراجعه‌کنندگان خود ارائه می‌دهد.

بهترین کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد

از جمله خدماتی که در این کلینیک تخصصی ارائه می‌شود، می‌توان به تشخیص و درمان ناهنجاری‌های فک و دهان، ردیف کردن دندان‌ها با ارتودنسی ثابت و متحرک بدون هیچ محدودیت سنی، درمان ریشه، درمان پیشگیرانه ارتودنسی برای کودکان، دندانپزشکی زیبایی، جرم‌گیری و سفید کردن دندان‌ها، خدمات درمانی دندانپزشکی مانند پر کردن و عصب کشی، ایمپلنت، لمینیت، اصلاح طرح لبخند، بستن فضای خالی بین دندان‌ها، دندانپزشکی کودک و پروتز‌های ثابت و متحرک دندانی اشاره کرد

 

آدرس کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر می‌قانی:

تهران، سعادت آباد، بالای میدان کاج، خیابان 9 (شعبانی) پلاک 1، طبقه 5، واحد 29

 شماره تماس:

0212214489102122378601

سایت کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر می‌قانی:

http://www.mighaniclinic.com

ساعت کاری:

یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 11 الی 20 – روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه کلینیک تعطیل است.

قبل از معرفی مورد بعدی از شما دعوت می کنیم مقاله بهترین دندانپزشکی در تهران را هم مطالعه کنید.

5- دکتر محمدرضا فرهنگی

دکتر محمدرضا فرهنگی

دکتر محمد رضا فرهنگی (دندانپزشک زیبایی، جراح و ایمپلنتولوژیست) در سال 1380 در رشته دندانپزشکی فارغ‌التحصیل شد. ایشان سرتیفیکیت دندانپزشکی خود را از دانشگاه Rochester آمریکا را در سال 2006 در زمینه دندانپزشکی زیبایی (لمینت، پروتز‌های زیبایی، ترمیم‌های زیبایی، ایمپلنت و. .) دریافت کرد. ایشان در سال 2088 موفق به اخذ سرتیفیکیت درمان‌های ایمپلنت از برند Bicon (آمریکا) و Osteocare (انگلیس) شد. ایشان علاوه بر سرتیفیکیت‌های مختلف دندانپزشکی در زمینه کار‌های تحقیقاتی و پژوهشی نیاز بسیار فعال است و توانسته است یک دستگاه پیچیده دندانپزشکی را نیز اختراع و به ثبت برساند.

آدرس کلینیک دندانپزشکی دکتر محمدرضا فرهنگی:

سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین چهارراه سرو و بخشایش، پلاک 48، ساختمان سفیر، واحد 13

 شماره تماس:

0212213427202122133966

آدرس سایت کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد:

https://drfarhangidds.com/

پست الکترونیکی:

info@drfarhangidds.com

ساعت کاری:

از شنبه تا چهارشنبه ساعت 11 الی 19

6- دندانپزشکی تخصصی دکتر بهاره طبرسی

یکی از کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد، دندانپزشکی تخصصی دکتر بهاره طبرسی است. این کلینیک با حضور دندانپزشک‌های بسیار مجرب و حرفه‌ای انواع خدمات دندانپزشکی را به مراجعه‌کنندگان خود ارائه می‌دهد. در این مرکز تخصصی زیبایی دندان خدمات مختلفی از جمله درمان ریشه دندان، ترمیم و زیبای درمان، پروتز‌های دندان، جراحی لثه، جراحی فک، ایمپلنت و. . با به‌روزترین تجهیزات روز دنیا انجام می‌شد. برای اطلاع از لیست کامل خدمات ارائه شده در این کلینیک زیبایی و قیمت این خدمات می‌توانید به سایت این کلینک به آدرس (https://drtabarsi-dental.com/) مراجعه کنید.

در کلینیک تخصصی دکتر طبرسی بهترین متخصصین و پزشکان دندانپزشک از رشته‌های مختلف جمع شده‌اند تا با مشورت و همکاری همکاران خود بتوانند به مراجعه‌کنندگان خود بهترین روش‌های درمان را معرفی کنند.

  • آدرس: سعادت آباد، میدان فرهنگ، خیابان سرو شرقی، بعد از بیمارستان پارسیان، پلاک 27، طبقه سوم، واحد 7
  • شماره تماس: 02122369390
  • ساعت کاری: از شنبه تا چهارشنبه ساعت 11 الی 20

7- کلینیک دندانپزشکی دکتر حسین تقوی

دکتر حسین تقوی در سال 1387 مدرک دندانپزشکی عمومی خود را دریافت کرد و در سال 1392 تخصص خود را در دندانپزشکی ترمیم و زیبایی دریافت کرد و الان به عنوان یکی از بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران شناخت می شود. در کلینیک دندانپزشکی دکتر حسین تقوی خدماتی مانند ایمپلنت، کامپوزیت، لمینیت و. . ارائه داده می‌شود. محیط کلینیک دندانپزشکی دکتر حسین تقوی بسیار آرام و به دور از استرس است و افرادی که فوبیای دندانپزشکی دارند، می‌توانند در کلینیک این دندانپزشک در سعادت آباد بر ترس خود غلبه کنند.

آدرس کلینیک دندانپزشکی دکتر حسین تقوی:

تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان فرهنگ، خیابان محمدعلی کشاورز (بلوار 24 متری)، نرسیده به سوم غربی، جنب بانک سامان، پلاک 20، واحد 7

 شماره تماس:

02122066397

آدرس صفحه دکتر تقوی در اینستاگرام:

@drtaghavi

در آخر

در این مطلب به معرفی بهترین دندانپزشکی در سعادت آباد پرداختیم ، از شما میخواهیم در کامل تر شدن این لیست به ما کمک کنید و تجربیات خود از ویزیت توسط سایر دندانپزشکان عزیز را با ما در بخش کامنت ها در میان بگذارید.

سوالات متداول:

1.آیا شرایط محیط در انتخاب بهترین دندانپزشکی سعادت آباد مؤثر است؟

بله، به دلیل اینکه هرچه محیط دندانپزشکی وسیع تر باشد، به نسبت امکان قرارگیری تجهیزات فراوان و حضور مراجعه کننده بیشتر در آن وجود دارد. بر همین اساس هنگام انتخاب بهترین مطب و کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد باید به این مورد توجه ویژه داشته باشید.

2.چه عواملی موجب افزایش سطح کیفی خدمات در مطب و کلینیک دندانپزشکی می شود؟

به طور معمول مؤلفه هایی نظیر نوع و برند تجهیزات و دستگاه های دندانپزشکی و میزان دانش، تجربه و تخصص تیم پزشکی بر کیفیت خدمات در مطب ها و کلینیک های دندانپزشکی تأثیرگذار است. به طبع آن با بهبود وضعیت تجهیزات و افزایش سطح دانش و تخصص دندانپزشکان کیفیت خدمات افزایش خواهد یافت.

3.بهترین کلینیک دندانپزشکی در سعادت آباد کدام است؟

در سال های اخیر مطب ها و کلینیک های دندانپزشکی فراوانی در سعادت آباد تهران تأسیس و راه اندازی شده است. که از بین بهترین آنها می توان به مطب دکتر مهدی کریمی، دکتر طاهره شاکری، دکتر سمیرا فرنیا، کلینیک دندانپزشکی دکتر می قانی، مطب دکتر محمدرضا فرهنگی و کلینیک دندانپزشکی دکتر حسین تقوی اشاره کرد.

2 پاسخ
  1. سحر رکابی زاد
    سحر رکابی زاد می گوید:

    سلام
    ممنون از مقاله خوبی که تهیه کردین در کورد کلینیک زیبایی جردن هم اطلاع دارید ؟

    پاسخ
  2. سمانه محمدی
    سمانه محمدی می گوید:

    سلام
    ممنون از اطلاعات خوبتون در مورد بهترین دندانپزشک زیبایی در غرب تهران هم اطلاعی دارید ؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای زیباتو محفوظ می باشد.