وبلاگ - آخرین اخبار

بهترین بیمارستان جراحی پلاستیک تهران کجاست؟ معرفی 7 جراح زیبایی [آپدیت 1402]

بهترین جراح پلاستیک

جراحی زیبایی و پلاستیک از رایج‌ترین اقدامات بین مردم است که می‌تواند برای برطرف کردن نقص‌های صورت و افزایش زیبایی افراد مؤثر باشد. البته نکات مختلفی در انجام این جراحی‌ها وجود دارد که برای زیباتر شدن باید حتماً به آن‌ها توجه کنید. تجربه پزشک جراح، ایجاد تغییرات مثبت در بخش‌هایی از صورت که نیاز به تغییر دارند و موفقیت‌آمیز بودن عمل بسیار مهم هستند. تمام این موارد می‌توانند به تخصص جراح مرتبط باشند. به همین دلیل برای انجام هرگونه جراح پلاستیک در تهران باید به دنبال متخصص این کار و بهترین بیمارستان جراحی پلاستیک تهران باشید که در ادامه به شما معرفی می کنیم.

معرفی لیست بهترین بیمارستان جراحی پلاستیک تهران

در اینجا 7 مورد از بهترین جراح پلاستیک ایران به شما معرفی می کنیم، ضمنا از شما درخواست داریم تا در کامل تر شدن این لیست به ما کمک کنید.

1-دکتر فرهاد حافظی

دکتر فرهاد حافظی

دکتر فرهاد حافظی با تجربه‌ای بالا و حدود سی سال کار در زمینه انجام جراحی‌های زیبایی فعالیت می‌کند. دکتر حافظی در زمینه انجام جراحی‌های زیبایی مانند جراحی بینی، صورت، آندوسکوییک، جراحی‌های زیبایی سینه و … مشغول به فعالیت است. این جراح در یکی از بهترین بیمارستان جراحی پلاستیک تهران به نام حضرف فاطمه(س) که به دانشگاه علوم پزشکی تهران وابسته است، فعالیت می‌کند. همچنین به عنوان رئیس بخش جراحی پلاستیک در بیمارستان آراد تهران نیز فعالیت دارد.

تجربه بسیار بالایی دکتر حافظی باعث شده تا در کنار انجام جراحی‌های زیبایی، اهداف مهم‌تری نیز در نظر داشته باشد. انجام جراحی بینی نه تنها با هدف زیبایی بلکه برای تنفس بهتر، ظاهری زیبا و طبیعی‌تر و … انجام می‌شود.

دکتر حافظی جراح پلاستیک

راه‌های ارتباطی با ایشان عبارتند از:

  • تهران: زعفرانیه، خیابان صلاحی، خیابان آصف، پلاک 33، واحد 12
  • شماره تماس: 02122181353
  • آدرس اینستاگرام: drhafezi@

یکی از سوالات پر تکرار در زمینه جراحی پلاستیک تفاوت جراحی پلاستیک و زیبایی است که پیش از معرفی متخصص بعدی جراحی پلاستیک تهران می خواهیم به آن پاسخ دهیم. این پاسخ برگرفته از وبسایت پزشکت می باشد:

جراحی پلاستیک برای ترمیم و بازسازی بافت و پوست از دست رفته یا آسیب دیده استفاده می شود. هدف اصلی جراحی پلاستیک بازگرداندن عملکرد و ظاهر بافت و پوست است تا جایی که ممکن است به حالت طبیعی نزدیک شود. جراحی پلاستیک با جراحی زیبایی متفاوت است، این جراحی تنها برای تغییر ظاهر فرد انجام می شود تا به ظاهر مطلوب تری برسد.

اگر همیشه فکر می کردید هر دو جراحی  یکی هستند، تنها نیستید. تعداد قابل توجهی از جراحان پلاستیک تمرکز خود را بر روی جراحی زیبایی متمرکز می کنند و به همین دلیل، این اصطلاحات اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند. اما این از نظر فنی صحیح نیست. جراحی زیبایی و جراحی پلاستیک تخصص های نزدیکی هستند، اما یکسان نیستند.

 

2- دکتر امیر دریانی

دکتر امیر دریانی یکی از بهترین جراح پلاستیک تهران است که دارای مدرک فوق تخصصی در زمینه جراحی زیبایی است. همچنین فلوشیپ پلاستیک پستان از ایتالیا دارد. دکتر دریانی فوق تخصص جراحی زیبایی و ترمیمی خود را از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی دریافت کرده است.

دکتر امیر دریانی جراح پلاستیک

انجام فعالیت‌های پژوهشی و چاپ بیش از 10 مقاله در معتبرترین ژورنال‌های علمی از فعالیت‌های او در حین تحصیل است. به همین دلیل به عنوان محقق برتر نیز شناخته می‌شود. تخصص و تبحر بسیار بالایی در انجام جراحی‌های پلاستیک دارند و به عنوان یکی از بهترین جراحان در سطح کشور شناخته می‌شوند. انجام عمل‌های زیبایی مختلف مانند تزریق چربی و جوانسازی، جراحی سینه و شکم، تزریق بوتاکس، پیکر تراشی، جراحی سر و گردن و … ازجمله خدماتی است که توسط این جراح ارائه می‌شوند و ایشان یکی از پیشرفته ترین کلینیک زیبایی تهران را در اختیار دارند.

اطلاعات تماس:
  • آدرس: تهران، جردن، پایین‌تر از پل میرداماد، سر سپیدار، جنب بانک پارسیان، ساختمان مهرگان، طبقه اول، واحد دو
  • تلفن تماس: 02188884100
  • آدرس اینستاگرام: dr_daryani@

3- دکتر امید ابراهیمی

دکتر امید ابراهیمی بهترین جراح پلاستیک در تهران است که سابقه طولانی در انجام عمل‌های زیبایی دارد. دکتر ابراهیمی متولد سال 51 است و سال 77 مدرک پزشکی عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرده است. او در سال 83 به عنوان رتبه اول بورد تخصصی گوش و حلق و بینی دانشگاه شهید بهشتی فارغ التحصیل شده است. انجام جراحی‌های زیبایی متعدد و حدود 4 هزار عمل جراحی بینی از سوابق او محسوب می‌شوند.

دکتر امید ابراهیمی جراح پلاستیک

دکتر ابراهیمی بیش از 17 سال است که در زمینه جراحی‌های زیبایی فعالیت می‌کند. با توجه به رضایت بالای بیمارانی که تحت نظر وی جراحی زیبایی انجام داده‌اند، نشان‌دهنده تخصص و تبحر وی در زمینه جراح زیبایی است. او می‌تواند مناسب‌ترین تکنیک‌ها را متناسب با هر بینی اجرا نماید تا نتیجه کار کاملاً اصولی و رضایت بخش باشد

 

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، پایین‌تر از میدان ونک، روبروی بیمارستان دی، خیابان دوم گاندی، پلاک ۸، واحد ۱
  • تلفن: 02188876200
  • اینستاگرام: dromidebrahimi@

4- دکتر محسن بهمنی

دکتر بهمنی

دکتر محسن بهمنی کشکولی فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم (اکولوپلاستی) در تهران است. وی استاد (پروفسور) جراحی‌های پلاستیک و ترمیمی چشم از دانشگاه علوم پزشکی ایران است و علاوه بر آن دارای فلوشیپ جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم از انگلستان است. دکتر بهمنی دارای مقالات بین‌المللی متعددی درباره جراحی‌های ترمیمی و پلاستیک است.

ایشان با دانش علمی به روز در سطح یک دنیا انواع خدمات زیبایی از جمله بلفارپلاستی در تهران را به بیماران خود ارائه می‌دهند. به طور خلاصه خدمات ایشان عبارتند از:

  • بلفاروپلاستی (جهت پف پلک‌ها)
  • ترمیم عضله پلک (برطرف کردن افتادگی پلک)
  • لیفت ابرو
  • لیفت آندوسکوپی پیشانی و ابرو (برطرف کردن افتادگی بخش فوقانی صورت)
  • لیفت گونه‌ها
  • تزریق بوتاکس
  • تزریق چربی
  • تزریق فیلر
  • جراحی حدقه
  • جراحی مجرای اشکی (میل زدن و دی سی آر بروش آندوسکوپی)
  • کاشت ایمپلانت هیدروکسی (هیدروکسی آپاتیت)
  • کارگزاری چشم مصنوعی

دکتر محسن بهمنی کشکولی

  • آدرس: تهران، ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، نبش برزیل غربی، روبروی هتل تاج محل، ساختمان ٤٩، واحد 10
  • تلفن: 0218821595502188065620
  • اینستاگرام: professor.kashkouli@

قبل از معرفی پنجمین مورد از بهترین جراح پلاستیک ایران از شما دعوت میکنیم به مقاله معرفی بهترین جراح عمل بینی در تهران که بی ارتباط با این مقاله هم نیست مراجعه کنید.

5- دکتر محسن اسدی

یکی از بهترین و باتجربه‌ترین پزشکان جراح زیبایی در ایران، دکتر محسن اسدی است. وی عضو رسمی انجمن جراحی زیبایی ایران، عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی بین‌الملل آمریکا و عضو رسمی جامعه جراحان ایران است. دکتر اسدی ورودی سال 66 در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران است و در سال 73 در رشته پزشکی فارغ التحصیل شده است. همچنین در سال 77 در رشته تخصصی جراحی عمومی در داشنگاه علوم پزشکی ایران پذیرفته شده است. در سال 87 نیز در رشته فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پذیرفته شده است.

دکتر محسن اسدی

دکتر اسدی بیش از 17 سال سابقه در زمینه انجام جراحی‌های مختلف دارد و تاکنون توانسته بیش از 5 هزار عمل جراحی موفقیت‌آمیز را به ثبت برساند. جراحی بینی، ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک، جراحی زیبایی پلک، پروتز سینه، جراحی زیبایی گوش و … از جمله فعالیت‌های دکتر اسدی محسوب می‌شود.

  • آدرس: تهران، قیطریه، پایین‌تر از اتوبان صدر، بلوار کاوه، نبش کوچه مطلبی نژاد، پلاک 21
  • شماره تماس: 02122617680
  • اینستاگرام: dr.mohsenasadi@

قبل از معرفی مورد بعدی در لیست بهترین جراح پلاستیک تهران لازم است به یکی از سوالات پرتکرار در این زمینه پاسخ دهیم و آن هم خطرات و ریسک های احتمالی جراحی پلاستیک است. برای پاسخ به این سوال به وبسایت NHS مراجعه می کنیم:

As with any type of surgery, plastic surgery has associated risks.

The degree of risk depends on the size of the affected area, the surgeon’s level of experience, and the overall health of the person having the procedure.

Some procedures carry specific risks, but general risks include:

pain and discomfort

bleeding

infection

scarring

6- دکتر علی اکبر مروتی

متخصص زیبایی دیگری که در این بخش معرفی می‌شود، دکتر علی اکبر مروتی است. دکتر مروتی به عنوان بهترین دکتر جراح پلاستیک صورت در تهران شناخته می‌شود که تخصص خود را در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1387 دریافت کرده است.

از آن زمان تاکنون بیش از هزاران جراحی زیبایی موفقیت‌آمیز در زمینه زیبایی داشته‌اند و از این نظر ازجمله مسلط‌ترین و سرشناس‌ترین پزشک در این زمینه شناخته می‌شوند. دکتر مروتی عضو انجمن جراحان زیبایی ایران با شماره نظام پزشکی 60437 است. خدمات ارائه شده توسط این پزشک شامل لیفت صورت، پیشانی و ابرو، انجام لیپوماتیک، جراحی‌های شکم، جراحی‌های زیبایی سینه، جراحی بینی، لابیاپلاستی، جراحی‌های مرتبط با صورت و بدن و … هستند.

  • آدرس: تهران، ميدان ونك،خ گاندی جنوبی، خ ١٨، پلاک ١٥، واحد ٤
  • تلفن تماس: 02188660588
  • اینستاگرام: drmorovati.clinic@

قبل از معرفی هفتمین جراح، از شما دعوت می کنم سری هم به مقاله متخصص ایمپلنت تهران بزنید.

7- دکتر محمدرضا ترحمی

آخرین پزشک و جراح زیبایی که در این بخش به شما معرفی می‌شود، دکتر محمدرضا ترحمی است. ایشان در حال حاضر یکی از بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران هستند. وی در سال 72 در رشته پزشکی پذیرفته شده است. همچنین دارای رتبه اول آزمون پیش کارورزی در دکترای عمومی و رتبه اول آزمون پذیرش دستیار تخصصی در جراحی عمومی است. پس از آن موفق به کسب رتبه اول آزمون ورودی رشته فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک شده و فوق تخصص خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرده است. اکنون نیز به عنوان عضو انجمن جراحی پلاستیک ایران و یکی از پرشکان و جراحان متخصص و کاربلد شناخته می‌شود.

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران

خدمات درمانی مختلفی ازجمله ماموپلاستی، پروتز سینه، پیکرتراشی، ایدومینوپلاستی، لیپوماتیک و جراحی زیبایی بینی توسط دکتر ترحمی صورت می‌گیرد.

  • آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان ریاضی بخشایش، رو به روی بیمارستان عرفان، ساختمان افتخار، واحد 601
  • تلفن تماس: 02126761574
  • اینستاگرام: dr.tarahomi@

 

سوالات متداول

1.برای پیدا کردن بهترین جراح پلاستیک در تهران، چه معیارهایی را باید در نظر گرفت؟

برای پیدا کردن بهترین جراح پلاستیک تهران، باید معیارهای مختلفی را در نظر گرفت. این معیارها شامل موارد تحصیلات و مدارک تخصصی، تجربه کاری و نظرات افرادی که پیش از این از خدمات آن ها استفاده کرده اند.

2.آیا جراحی زیبایی دائمی است؟

جراحی زیبایی می‌تواند در برخی موارد دائمی باشد، اما در برخی موارد نیز ممکن است نیاز به تکرار داشته باشد. برای مثال، جراحی بینی ممکن است دائمی باشد و تغییراتی که در بینی ایجاد می‌شود، برای همیشه باقی بماند. اما در موارد دیگر، مانند جراحی لیفت صورت، نتایج ممکن است با گذر زمان تغییر کنند و نیاز به تکرار داشته باشند. همچنین، نتایج جراحی زیبایی ممکن است تحت تأثیر عواملی مانند پیری، تغییرات وزن، و شرایط بهداشتی فرد قرار گیرند. بنابراین، درک نتایج دائمی یا موقتی جراحی زیبایی بستگی به نوع جراحی، وضعیت فرد و عوامل دیگری دارد که ممکن است تاثیرگذار باشند.

3.آیا جراحی زیبایی دارای عوراض است؟

بله، جراحی زیبایی ممکن است دارای عوارض باشد. این عوارض ممکن است شامل خونریزی، التهاب، عفونت، درد، ترکیبات عضلانی، خشکی پوست و تغییرات حسی در ناحیه جراحی باشد. همچنین، ممکن است برخی از عملیات زیبایی به دلیل ناهنجاری های جراحی، عدم تطابق با تصورات بیمار و یا ایجاد بروز نتایج نامطلوب موجب ایجاد نارضایتی شود. بنابراین، پیش از تصمیم به انجام جراحی زیبایی باید با یک پزشک متخصص مشورت کنید و از ریسک ها و عوارض ممکن آگاه شوید.

1 پاسخ دادن
  1. اکبر مظلقی
    اکبر مظلقی می گوید:

    به نظر من کلینیک دکتر حافظی در حال حاضر بهترین مرکز ارائه خدمات جراحی زیبایی است. من از کیفیت خدمات این مرکز خیلی راضی هستم. کادر درمانی بسیار حرفه ای و مجرب هستند و رفتارشون هم خیلی محترمانه و شایسته هست. تجربه ای که من ازشون داشتم محیط مطب بسیار دوستانه و آرامش بخش است و این باعث میشه که به راحتی از خدماتی که این مرکز ارائه میده استفاده کنی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای زیباتو محفوظ می باشد.